Zamiana nieruchomości gruntowych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | nieruchomości |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Geodezji i Ochrony Środowiska |
Zamiana nieruchomości gruntowych
Podstawa prawna: art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2000r., Nr 46, poz. 543 z późniejszymi zmianami),
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej "
2. Załączniki:
- jeden egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją gruntu, o zamianę którego wnioskodawca się ubiega (kserokopię mapy można uzyskać w tut. Wydziale)
II. OPŁATY:
Nie pobiera się.
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Mienia Komunalnego i Rolnictwa (GR).
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
VI. UWAGI:
- W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy zamienianych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy.
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w biurze wydziału prowadzącego sprawę.