Zezwolenie na lokalizację zjazdu na drogę gminną
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Inwestycji, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej |
Zezwolenie na lokalizację zjazdu na drogę gminną
I. Podstawa prawna :
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późniejszymi zmianami),
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2086)
II. Wymagane dokumenty :
1. Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na lokalizację zjazdu na drogę gminną,
powinien zawierać nazwę jednostki lub imię i nazwisko wnioskodawcy, wykorzystanie nieruchomości, lokalizację, numery działek, szerokość planowanego zjazdu.
2. Plan sytuacyjny określający usytuowanie obiektu wzglądem drogi w skali 1:500 lub 1:1000 – 2 egzemplarze
III. Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie decyzji – 82,00 zł opłaty skargowej zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 225, poz. 1635). Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie UMiG Lidzbark, ul. Sądowa 21 pok. nr 5 lub bezgotówkowo na rachunek UMiG Lidzbark nr BS Działdowo z siedzibą w Lidzbarku 47 8215 0006 2001 0000 0941 0001.
IV. Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy.
V. Termin załatwienia sprawy :
Do 30 dni.
VI. Tryb odwoławczy :
W przypadku odmowy wydania decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
VII. Jednostka odpowiedzialna :
Wydział Planowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska pok. Nr 20, tel. 023 696 15 05 wew. 43.