Zezwolenie na lokalizację zjazdu na drogę gminną

I.                   Podstawa prawna :
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z     2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późniejszymi zmianami),
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2086) 

II.    Wymagane dokumenty :
1. Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na lokalizację zjazdu na drogę gminną,
powinien zawierać nazwę jednostki lub imię i nazwisko wnioskodawcy, wykorzystanie nieruchomości, lokalizację, numery działek, szerokość planowanego zjazdu.   

2. Plan sytuacyjny określający usytuowanie obiektu wzglądem drogi w skali 1:500 lub 1:1000                     – 2 egzemplarze

III.                         Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie decyzji – 82,00 zł opłaty skargowej zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 225, poz. 1635). Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie UMiG Lidzbark, ul. Sądowa 21 pok. nr 5 lub bezgotówkowo na rachunek UMiG Lidzbark nr BS Działdowo z siedzibą w Lidzbarku 47 8215 0006 2001 0000 0941 0001.

IV.       Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy.

V.        Termin załatwienia sprawy :
 
 
Do 30 dni.

VI.       Tryb odwoławczy :

W przypadku odmowy wydania decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium    odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

VII.      Jednostka odpowiedzialna :

Wydział Planowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska pok. Nr 20, tel. 023 696 15 05 wew. 43.



Załączniki:

Wniosek