W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

Burmistrz

Burmistrz Lidzbarka - Andrzej Piątkowski

 

Sekretariat:

ul. Sądowa 21

13-230 Lidzbark
tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07
email: burmistrz@lidzbark.pl



Przyjęcia interesantów

Burmistrz przyjmuje interesantów w dniach:

Poniedziałek od  godziny 14.00 do 16.30

Czwartek od godziny 12.00 do 14.00

 



 


Kompetencje Burmistrza

Do zadań Burmistrza należy w szczególności:

a)  przygotowywanie projektów uchwał oraz wszelkich spraw, o których stanowi Rada w tym przygotowywanie projektu budżetu,
b)  określanie sposobu wykonania uchwał Rady,
c)  gospodarowanie mieniem komunalnym, w tym wykonywanie czynności w sprawach zwykłego zarządu mieniem,
d)  zaciąganie zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji i remontów o wartości nie przekraczającej sumy ustalonej corocznie przez Radę,
e)  zaciąganie pożyczek krótkoterminowych do łącznej wysokości nie przekraczającej wielkości ustalonej przez Radę na dany rok budżetowy,
f)  udzielanie pożyczek i poręczeń do wysokości ustalonej przez Radę w roku budżetowym,
g)  zaciąganie zobowiązań do wysokości ustalonych przez Radę,
h)  wydawanie zarządzeń o wydatkach koniecznych nieuwzględnionych w budżecie,
i)   decydowanie o wszczęciu i rezygnacji ze sporu sądowego oraz ustalenia warunków ugody
w sprawach spornych,
j)   przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych,
k)  zatrudnianie i zwalnianie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, pozostających
w strukturze Gminy,
l)   udzielanie kierownikom jednostek organizacyjnych pozostających w strukturze Gminy pełnomocnictwa do zarządzania mieniem tych jednostek oraz udzielanie zgody kierownikom na czynności przekraczające zakres udzielonego pełnomocnictwa,
m) wykonywanie budżetu,
n)  określanie organizacji i zasad funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy,
o)  wykonywanie zadań zleconych odrębnymi przepisami,
p)  inne zadania określone statutem.

Powiadom znajomego