W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

OGŁOSZENIE - I Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku

OGŁOSZENIE 

Na podstawie Postanowienia Nr 565/2024 Komisarza Wyborczego w Elblągu II z dnia 23 kwietnia 2024 r. w sprawie zwołania I Sesji Rady Miejskiej w Lidzbarku wybranej w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów burmistrzów i prezydentów miast przeprowadzonych w dniu 7 kwietnia 2024 roku

 

 w dniu 7 maja 2024 r., o godz. 16.00

w hali widowiskowo-sportowej w Lidzbarku ul. Nowa 10,

odbędzie się I Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji przez najstarszego wiekiem radnego obecnego na sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze

3. Wręczenie Burmistrzowi zaświadczenia o wyborze.

4. Złożenie ślubowania przez radnych

5. Złożenie ślubowania przez Burmistrza.

6. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej.

7. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej.

8. Zamknięcie sesji.

 

Sekretarz Miasta i Gminy

(-) Agnieszka Ptaszyńska

Załączniki

Powiadom znajomego