W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

OGŁOSZENIE- XLV Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku

OGŁOSZENIE


W dniu 30 maja 2022 r., o godz. 14.00 w sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Lidzbarku, ul. Sądowa 23, I piętro (wejście od strony Galerii „Nowa Przestrzeń") odbędzie się XLV Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej w Lidzbarku.
  5. Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy Gminy Lidzbark z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2021  rok.
  6. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2021 rok oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań na 2022 rok.
  7. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2021 dla gminy Lidzbark.
  8. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lidzbark na lata 2022-2034,
    2. dokonania zmian w budżecie Gminy Lidzbark na 2022 rok,
  9. Raport o stanie Gminy Lidzbark za 2021 rok:
    1. przedstawienie,
    2. debata,
    3. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Lidzbarka wotum zaufania.
  10. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonaniem budżetu za 2021 rok:
    1. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania z wykonania budżetu za 2021 rok,
    2. przedstawienie opinii komisji stałych Rady Miejskiej, w tym Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu,
    3. dyskusja,
    4. podjęcie  uchwały  w  sprawie  zatwierdzenia  sprawozdania finansowego  wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2021 roku.
  11. Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Lidzbarka z tytułu wykonania budżetu za rok 2021:
    1. odczytanie wniosku przez Komisję Rewizyjną w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lidzbarka za rok 2021 r. z tytułu wykonania budżetu,
    2. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej,
    3. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Lidzbarka absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Lidzbark za 2021 rok.
  12. Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej
w Lidzbarku
( - ) Michał Dzimira


Załączniki

Powiadom znajomego