KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH - Sesje Rady Miejskiej w Lidzbarku
Szanowni Państwo
Uprzejmie informuję, że obrady Rady Miejskiej w Lidzbarka są rejestrowane za pomocą urządzeń nagrywających dźwięk. Uczestnicząc w sesji Rady Miejskiej wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych w myśl art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. – tzw. RODO.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, tel. (23) 696 15 05, fax. (23) 696 21 07, email: umig@lidzbark.pl jest Burmistrz Lidzbarka. Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Burmistrza Lidzbarka.
Burmistrz Lidzbarka, wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z których ma Pan/Pani prawo skontaktować się poprzez e-mail na adres iod@lidzbark.pl.
Pan/Pani dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji jawności działania organów gminy zgodnie z art. 11b ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym w związku z art. 18 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy jednostek organizacyjnych gminy, radni Rady Miejskiej w Lidzbarku, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz pracownicy firmy introligatorskiej.
Dane osobowe będą przechowywane stosownie do kryteriów określonych w § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej, w jednolitym rzeczowym wykazie akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki oraz w Instrukcji archiwalnej. Wymienione regulatory stanowią załączniki – kolejno nr 1, nr 2 i nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dane osobowe będą przechowywane wieczyście w archiwum.
Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO.
Podanie przez Pana/ Panią danych osobowych jest dobrowolne.
Pani/Pan dane osobowe nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Administrator Danych Osobowych