W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

OGŁOSZENIE XLVII Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku

O G Ł O S Z E N I E

 

 W dniu 25 czerwca 2018 roku o godz. 11.00 w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, sala Nr 10, odbędzie się XLVII  Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku

 

Porządek obrad sesji :

  1. Otwarcie.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Sprawozdanie z działalności jednostek organizacyjnych gminy za 2017 rok.
  5. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Lidzbark za 2017 roku:

-  odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy,

- przedstawienie opinii komisji stałych Rady Miejskiej,

- odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lidzbarka za rok 2017r. z tytułu wykonania budżetu,

- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej,

- dyskusja.

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2017 roku.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Lidzbarka absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Lidzbark za 2017 rok.
  3. Zakończenie obrad.   

 

 

Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
( - )  Michał Kwiatkowski

Powiadom znajomego