W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

Koordynator do spraw dostępności

SYLWIA SKWARSKA

Koordynator do spraw dostępności

tel. 23 69 61 505 wew.144, tel. kom. 534 386 535 ( w tym kontakt SMS, MMS)

e-mail: sylwia.skwarska@lidzbark.pl

 

Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku,
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240),
3. Monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podstawa działania:
1. Ustawa z dnia 19 lipca 2029 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240),
2. Zarządzenie wewnętrzne Nr 1/2021 Burmistrza Lidzbarka z dnia 18 stycznia 2021 roku w sprawie powołania Zespołu ds. dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy w Lidzbarku,
3. Zarządzenie Nr 24/24 Burmistrza Lidzbarka z dnia 1 marca 2024 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności

Powiadom znajomego