Nabycie gruntu na cele inwestycyjne w drodze przetargu

Podstawa prawna: art. 27, 28, 35 ust. 1 i 2, 38, 39, 40 i 41 w związku z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2000 r., Nr 46, poz. 543 z późniejszymi zmianami),

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. "Wniosek o zbycie nieruchomości gruntowej w drodze przetargu"

2. Załączniki:

  • jeden egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją gruntu i budynku (kserokopię mapy można uzyskać w tut. Wydziale)

II. OPŁATY:
Nie pobiera się.

III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Mienia Komunalnego i Rolnictwa (GR).

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.

VI. UWAGI:

1. W przypadku przygotowania nieruchomości do zbycia wnioskodawca zostanie powiadomiony o terminie i warunkach przetargu.

2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w biurze wydziału prowadzącego sprawę.



Załączniki:

Wniosek