W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

Obwieszczenie Starosty Działdowskiego informujące o wydaniu decyzji Nr 2/2023 z dnia 26 maja 2023 r., o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania „Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1294N, nr 1298N i dróg gminnych w miejscowości Stare Dłutowo”

Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r.
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 162) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze
zm.) Starosta Działdowski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Powiatu Działdowskiego, ul. Kościuszki 3 (Powiatowy Zarząd Dróg), 13-200
Działdowo, z dnia 26.01.2023 r. (data wpływu 26.01.2023) została wydana decyzja Nr 2/2023 z dnia 26 maja 2023 r., o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1294N, nr 1298N i dróg gminnych w miejscowości Stare Dłutowo”.
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
1) w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
- jedn. ewid. 280304_5 Lidzbark, obręb 0008 Dłutowo Stare, działki nr: 14/1, 9/2, 1, 14/3, 170/3, 2/5, 2/3, 89/5, 89/3, 90/1, 7/1, 168/1.

W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym Starostwa Powiatowego w Działdowie, ul. Jagiełły 6/8, pokój nr 20A (poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00), telefon: (23) 697 59 56, (23) 697 59 59. Od decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e ww. ustawy w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego.
W celu wydania nieruchomości w terminie umożliwiającym zwiększenie wysokości odszkodowania za nieruchomość, należy zgłosić się do Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie, ul. Lidzbarska 31, tel. 23 697 22 39.
Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietna 2003 r.

 

Z up. Starosty Działdowskiego
(-) mgr inż. arch. Małgorzata Strzałkowska
Naczelnik Wydziału
Architektoniczno-Budowlanego

Załączniki

Powiadom znajomego