W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark


ul. Sądowa 21
13-230 Lidzbark


tel. 23 696 15 05
fax  23 696 21 07


e-mail: umig@lidzbark.pl

 

NIP Urzędu: 571-000-50-38 (do celów pracowniczych)
Regon Urzędu: 000529290

NIP
 Gminy:  571-162-96-63
REGON Gminy: 130377942

Obwieszczenia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup – droga woj. 544 o długości 5,351 km”

Zgodnie z art. 11f  ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 162 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) Starosta Działdowski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Powiatu Działdowskiego (Powiatowy Zarząd Dróg), ul. Kościuszki 3, 13-200 Działdowo, z dnia 17.01.2023 r. (data wpływu 19.01.2023), została wydana decyzja Nr 1/2023 z dnia 31 marca 2023 r., o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup – droga woj. 544 o długości 5,351 km”.


Inwestycja realizowana będzie na działkach:
1)      w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
- jedn. ewid. 280304_5 Lidzbark, obręb 0019 Słup, działki nr: 137, 48, 229, 1/1, 2/5, 2/3, 3/1, 3/2, 4/1, 5/1, 5/2, 159/1, 21/1, 21/2, 23/1, 24/1, 52/1, 53/1, 191/1, 132/1, 246/1, 274/1, 143/1, 388/1, 282/1, 283/1, 287/1, 290/1, 294/9, 294/7, 152/1, 153/1, 154/1, 155/1;
- jedn. ewid. 280304_5 Lidzbark, obręb 0023 Wlewsk, działki nr: 254, 21, 253/1, 251/3, 1/1, 4/8, 7/17, 170/1.


W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym Starostwa Powiatowego w Działdowie, ul. Jagiełły 6/8, pokój nr 20A (poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00), tel. 23 697 59 59. Od decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.

Zgodnie z art. 18 ust. 1e ww. ustawy w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego

W celu wydania nieruchomości w terminie umożliwiającym zwiększenie wysokości odszkodowania za nieruchomość, należy zgłosić się do Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie, ul. Lidzbarska 31, tel. 23 697 22 39.

Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietna 2003 r.

Z up. Starosty Działdowskiego
(-) mgr inż. arch. Małgorzata Strzałkowska
Naczelnik Wydziału
Architektoniczno-Budowlanego

Załączniki

Powiadom znajomego